Θεοφάνια: Η σημασία του βαπτίσματος του Ιησού στο νερό

Από fonhbowntos.gr Ιανουάριος 7, 2018 Αρθρα

Ανεξάρτητα από τον τρόπο που εορτάζουν την ημέρα των Φώτων όσοι συμμετέχουν σ’ αυτή, θα έπρεπε, -κατά την γνώμη μου,-να δίνεται απ’ όλους, εάν είναι αυτό δυνατόν, ΠΡΟΣΟΧΗ, και στην κατ΄εξοχή ιδιαίτερη ενέργεια του Ιησού, που εκείνη την ευλογημένη ημέρα ήταν ΤΟ ΒΆΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΕΡΌ! Το λέω αυτό διότι αυτή η ημέρα, η οποία ως προς την ουσία της θα έπρεπε να είναι αφιερωμένη στο θρησκευτικό γεγονός εξ αιτίας του οποίου και τιμάται, εν προκειμένω στο βάπτισμα του Ιησού στο νερό, αυτή επαναλαμβάνω, γίνεται αφορμή για δημόσιες εκδηλώσεις, κοινωνικές συγκεντρώσεις, περιπάτους και επισκέψεις στα κοντινότερα, μετά την «αναπαράσταση» του γεγονότος, ουζερί και μεζεδοπωλεία της κάθε περιοχής…Τι μας διαφεύγει άραγε; Με το να μας θυμίζει αυτή η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ τι συνέβη τότε,-οι περισσότεροι γνωρίζουν άλλωστε,-εορτάζοντάς την μάλιστα με τον τρόπο που είπαμε, αυτό σημαίνει κάτι; Μας κάνει περισσότερο ευάρεστους στον Θεό η ποιο δυνατούς στην πίστη μας; Ο καθένας ας το απαντήσει για τον εαυτόν του, όμως, όσο απλοϊκό και να φαίνεται σε κάποιους το θέμα μας, το βάπτισμα του Ιησού που σημειωτέον ΈΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ, είχε εξαίσιο σκοπό και σωτήριο στόχο! Πρώτα απ’ όλα η αποφασιστική στάση Του ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ Θ’ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΤΑΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, ο οποίος όπως ξέρουμε, δεν ήταν άλλος, από την ΦΑΝΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ! Έπειτα είναι ο στόχος του παραδείγματος που άφησε…Αυτός έπρεπε να «σημαδέψει,» με τον τρόπο που εξηγώ ποιο κάτω, κάθε ενδιαφερόμενο που θα έφερνε στο εξής τ’ όνομα του χριστιανού…. Κι ενώ για κάποιους εξακολουθεί και μέχρι σήμερα ακόμα να παραμένει ένα μυστήριο, σε άλλους, σ΄αυτούς που το δέχονται χωρίς άλλης αντιλογίας, ΕΔΩΣΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΜΕΣΟΝ’ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ… ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΌΠΟΙΟΥΣ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΝΑ ΖΟΥΝ, ΝΑ ΓΕΎΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Ν’ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ!!!

ΕΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Το βάπτισμα του Ιησού στο νερό, ΔΕΝ ήταν το ίδιο μ’ εκείνο που ο Ιωάννης ο πρόδρομος έκανε βαπτίζοντας για ΜΕΤΑΝΟΙΑ, αλλά με το βάπτισμα που καθιέρωσαν αργότερα οι απόστολοι, από την πρώτη στιγμή της διακονίας μετά την έγχυση του Αγίου Πνεύματος. ΤΟ βάπτισμά τους ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ του Ιωάννη και γινόταν «ΠΡΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΓΑΘΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ» σε ανθρώπους που καταλάβαιναν και πίστευαν στον Ιησού Χριστό! Λέω «γινόταν», γιατί από ανέκαθεν σχεδόν, έλειπαν από τους βαπτιζόμενους τα προαναφερθέντα στοιχεία, που είναι η «ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΊΔΙΩΝ» για να βαπτιστούν, όπως επίσης και η «ΑΓΑΘΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ», η «δέσμευση» δηλαδή που αναλαμβάνει κάποιος «ευσυνείδητα» απέναντι στον Θεό, βάζοντας ως θεμέλιο λίθο την» μαρτυρία» η αλλιώς την «ομολογία» της πίστεώς του στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Ακόμα και σήμερα, αυτό που ακολουθείται από κάποιους είναι ο «νηπιοβαπτισμός», από κάποιους άλλους πάλι «το χρίσμα» που γίνεται χωρίς νερό σε παιδάκια ηλικίας 6-7 χρονών και πάει λέγοντας… Όμως

Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, βαπτιζόμενος από τον Ιωάννη, τον μεγαλύτερο ίσως εκ των προφητών της Π.Δ. ΕΔΩΣΕ τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τύπο βαπτίσματος  προκειμένου να «ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ», όπως ο ίδιος ΤΟΝΙΣΕ στον Ιωάννη, «ΠΑΣΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ» !!! Όντας ο ίδιος αναμάρτητος ΚΑΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ που έκανε ο Ιωάννης τον ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να Τον βαπτίσει, ώστε με αυτή Του την πράξη ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ! (γι αυτό τα λέμε και Θεοφάνια)

Από εκεί και έπειτα Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΡΙΣΕ, ΠΩΣ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ Η ΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΝ,- η οποία σημειωτέον είχε διαρρηχθεί από τον καιρό των πρωτοπλάστων εξ αιτίας της παραβάσεώς τους, της  έκπτωσή τους από τον τότε επίγειο παράδεισο και της απομάκρυνσή τους από τον ίδιο,- ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!! Το βάπτισμα του Ιησού που έφερε την φανέρωση της Τριαδικής Θεότητας κατά την διάρκειά του, έδειξε ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ, (πνευματικής και σωματικής) αφού ο Θεός είναι Άγιος και το πρόβλημα του αγιασμού το έχει ο άνθρωπος και όχι ο ίδιος. Δεν ήταν τυχαίο που η φανέρωση αυτή ΔΕΝ έγινε σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ  στον Ιησού και τον Ιωάννη, ΣΕ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.

Κατά την Κ.Δ. λοιπόν ΔΕΝ ΕΞΑΓΝΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΓΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ, – παγανιστική συνήθεια ήταν αυτή άλλωστε,- αλλά Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, που όταν αυτός φτάνει ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟΣ στ’ αυτιά των ανθρώπων, μπορεί να φέρει σε κατάνυξη τις καρδιές τους κάνοντάς τους ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ Σ’ΑΥΤΟΝ,  ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ!!! ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ, ΚΑΘΑΡΟΥ ΠΛΕΟΝ εξ αιτίας της παραδοχής του ευαγγελικού λόγου μέσα του ως την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ που πρέπει ν’ ακολουθεί , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΘΑ ΜΑΡΤΥΡΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΌΡΟΥΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.

ΤΕΛΟΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ, Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΔΗΛ. ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ…

Από fonhbowntos.gr Ιανουάριος 7, 2018 Αρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ